חדשות Labotal

לבוטל בכנס ISPP

על דוכן התצוגה ניצבו משאבת ואקום מתוחכמת מתוצרת VACUUBRAND, שחוברה אל רוטרי אוופורטור מתוצרת HEIDOLPH. פלטת החימוש והערבול של HEIDOLPH הודגמה עם בקר הטמפרטורה התואם המאפשר בקרה על ידי מדידת טמפרטורת התמיסה עצמה. מאזני PRECISA המדויקים הודגמו, כשהם מודדים בדיוק של 0.1 מ”ג מהדק משרדי קטן וקל.

בנוסף, כללה התצוגה גם קורא פלטות אלייזה חדש ומרשים מתוצרת THERMO-LABSYSTEMS, דגם MULTISKAN FC. אמבט אולטרסוני חדש ודיגיטאלי מתוצרת ELMA וכן צנטריפוגה קטנה למבחנות מיקרוליטר מתוצרת SCANLAF, דנמרק – משכו צומת לב.

בקצהו של השולחן הוצב הומוגנייזר חדש, דגם PT-2500 השקט והמהיר יותר, שהופעל עם סכין 7 מ”מ. על דוכן נפרד הוצב סט פיפטורים מדגם F1 בעל האפקט האנטי-מיקרוביאלי, וכן משאבה ידנית לפיפטות מתוצרת JENCONS- להיט בזכות נוחות המשתמש ומחירה המצוין.

ברקע ניתן היה לראות בפוסטר גדול את המנדף הביולוגי LABCONCO- LOGIC, דגם שנמכר בעשרות רבות בשנתיים האחרונות, ומתקבל באהבה רבה בשל עיצובו הארגונומי והאלגנטי, והטכנולוגיה המתקדמת הגלומה בו.

למרות מזג האוויר העכור שהשתולל בחוץ, האווירה בכינוס עצמו היתה נעימה ופעלתנית. יואב מנשה ומיכאל גילסון אשר איישו את הדוכן נהנו והתרשמו מהארגון ומכמות המשתתפים.

להצעת מחיר למוצר זה
אנא מלאו את הפרטים שלכם:

דילוג לתוכן