חדשות Labotal

download

איך בוחרים ספק לציוד מעבדה?

בעת הקמת מעבדה (מעבדת מחקר) או מפעל פרמצבטי או ביוטכנולוגי, בחירת ספק הציוד המתאים למעבדה היא צעד קריטי. ציוד מעבדה ממלא תפקיד חיוני במחקר ופיתוח מדעיים. מדענים וחוקרים תלויים בציוד ומכשור אמין ומדויק כדי לבצע ניסויים מוצלחים. לספק הציוד המדעי השפעה על איכות תוצאות המחקר.

לכן, בחירת ספק ציוד מעבדתי היא משימה חשובה ומכרעת לקבלת תוצאות מדעיות ומחקריות מדויקות ואמינות. ציוד המעבדה הנכון יכול ליעל תהליכים, להגדיל את הפרודוקטיביות ולחסוך זמן ומשאבים. נעבור כאן במאמר על כמה נקודות עיקריות שחשוב לקחת בחשבון בבחירת ספק מתאים למכשור מעבדתי.

 

איכות ואמינות המוצרים:

המכשור המעבדתי קריטי להצלחת העבודה והמחקר שלכם. חשוב לוודא שמכשירי המעבדה יהיו איכותיים ויעמדו בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים ובתקני בטיחות מחמירים. בדיקת המוצרים והמפרטים הטכניים ובחירה בהתאם לצרכים (עכשויים ועתידים, ככל שניתן) תבטיח קבלת ציוד ברמה הגבוהה ביותר שיענה על מקסימום צרכים, לאורך זמן.

בנוסף, חשוב מאוד להבטיח תמיכה טכנית ומקצועית לאורך שנות חיי המוצרים. גם מכשירים אמינים ביותר עשויים לדרוש טיפולים תחזוקתיים, או תיקון לאורך חייהם הארוכים. חברת לבוטל, כספק ציוד מעבדה ומכשור מעבדתי, וכספקית שירות למכשור מעבדתי, מאפשרת ללקוחותיה להתרכז במחקר שלהם, עם מינימום הפרעות ועצירות כתוצאה מתקלות.

אנו, בלבוטל, מתמקדים במוצרים וציוד חדיש ואמין העומדים בתקנים ובסטנדרטים המחמירים ביותר. אנו מוכרים ונותנים שירות למכשור וציוד למעבדות של מיטב החברות בעולם, אשר את מרביתן אנו מייצגים באופן בלעדי. במשך השנים, אנו מקפידים להציע למחקר ולתעשייה הישראלים את הפתרונות המתקדמים והחדשניים ביותר, מבלי לוותר על אמינות ותמיכה מקצועית לאורך זמן.

כמה מהמוצרים שתוכלו למצוא אצלנו:

אינקובטורים: תוצרת חברת Binder הגרמנית המפתחת ומייצרת אינקובטורים אמינים וידועים בעולם המדעי. האינקובטורים מבטיחים אחידות טמפרטורה מדויקת, תנאי גידול אופטימליים ועבודה רציפה.

שייקרים: אנו מציעים מטלטלים ומערבבים מתוצרת Heidolph הגרמנית המשמשים לטלטול מיכלים מסוגים שונים: פלאסקים לגידול תרביות רקמה, ארלנמיירים ומבחנות מסוגים שונים המכילים תערובות, תמיסות, ומוצרים נוספים הנפוצים במעבדות. הם מספקים תנועה חלקה ומדויקת, החיונית לתוצאות מדעיות ומחקריות מעולות, ותוך שמירה על רמת בטיחות גבוהה לחומרי המעבדה שלכם, למטלטל ולמשתמש.

מנדפים ביולוגיים: המנדפים הסטריליים המתקדמים ביותר בעולם מתוצרת Labconco האמריקאית, המאפשרים עבודה בטוחה ונוחה מאוד (ולכן גם בטוחה ונקיה. קל  בהרבה לשמור על כללי עבודה נכונה כשנוח לעשות זאת). המנדף הביולוגי מדגם  Logic Plusשל Labconco נחשב לאפשרות העדיפה בכל מוסד מחקר או חברת פארמה או ביוטכנולוגיה המכירות אותו.

מכונות לייצור פתיתי קרח תוצרת Migel, איטליה: המכונות אמינות של Migel הנמכרות על ידי לבוטל מיועדות לייצור פתיתי קרח בצורה קלה ומהירה. אמינות, יעילות ובעלות כושר ייצור רציף של פתיתי קרח מושלמים בטמפ' של -0.5 מעלות.

כמו כן מוצרים רבים נוספים כגון מערכות ייבוש, סוניקטורים, הומוגנייזרים, משאבות ואקום, פיפטורים, צ'ילרים וסירקולטורים, מקררים, מקפיאים, אמבטים למעבדה ועוד. 

 

download (4)

מקצוענות ויחס אישי 

חשוב לוודא כי ספק הציוד שלכם יכול להעניק לכם יחס אישי, שיש לו סבלנות להקשיב לצרכים הספציפיים שלכם, ואת המקצוענות וההבנה בכדי להתאים את המכשור המוצע לצרכים, המטרות והיעדים שלכם. 

בלבוטל אנחנו משקיעים בשירות האישי, המקצועי והייחודי שלנו ללקוחות ומקפידים מאוד להעניק אותו לכל לקוחותינו, ותמיד לעשות את המיטב. עבורנו, כל לקוח הוא חשוב!! אנחנו עובדים בצמוד ללקוחות ומנסים להבין את צרכיהם והבקשות הייחודיות. אנו מתאימים את הציוד והשירות ע"פ צרכי הלקוח, כדי להבטיח הגעה לתוצאות הטובות ביותר במחקר המדעי או במפעל הייצור שלכם. .

אנחנו מביאים עימנו נסיון, ידע בדיסציפלינות מדעיות שונות, מחוייבות לשירות מעולה, ואיכות המוצרים הגבוהה ביותר בתחום.

 

 תמיכה ושירות לאורך זמן

הבחירה בספק שמציע שירות טוב ותמיכה מקצועית היא חשובה להבטחת התפקוד המיטבי של הציוד במעבדה. וודאו שהספק זמין להתייעצות, יעוץ מקצועי, שאלות, לפתרון בעיות ולתמיכה טכנית בכל עת ובחפץ לב.

בלבוטל, הציוד שלנו עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ואנו מספקים אחריות ותמיכה גם לאחר הרכישה, כולל אפיון, התקנה, תמיכה בהפעלה ושירות לאחר מכירה לאורך שנים, ככל שיידרש. אנחנו זמינים לשאלות, יעוץ וסיוע, ואנחנו מתעדכנים בכל חדשות התחום, טכנולוגיות, פיתוחים ועוד. עם התמיכה והשירות של לבוטל, המכשור שרכשתם יתן לכם ראש שקט ונחת לאורך זמן, לעסוק במה שבאמת חשוב לכם – המחקר שלכם!

הזמינות הגבוהה שלנו מאפשרת לכם לקבל מענה מהיר ויעיל לשאלות או בעיות שעלולות להתעורר בעבודתכם היומיומית במעבדות.

נקודות נוספות אשר חשוב להתחשב בהן: 

ניסיון והמלצות: חקרו את רקורד הספק ובדקו המלצות וביקורות מלקוחות קיימים. חוות דעת חיוביות של משתמשים אחרים, וניסיון אישי שלכם יכולים לשפר את הביטחון בקניית הציוד מהספק.

תמחור ועלויות: בחרו ספק שמציע תמחור ישיר, שקוף והוגן. בכדי להתאים את הציוד לתקציב, יש לבדוק את העלויות הנוספות כגון תחזוקה, תמיכה ומשלוח.

תעודות אישור ותקנים: וודאו שהספק מציע ציוד ומכשור שעומד בתקנים ובאישורים הנדרשים על פי התקנים המקובלים בתעשייה. וודאו גם שהספק עצמו בעל תעודות איכות (כגון ISO9001), מה שמבטיח שמערכת האיכות שלנו מפוקחת ונבדקת מדי שנה, ונותן לכם בטחון שאכן מדובר בספק איכותי.

תקופת האחריות: וודאו כי הספק מציע אחריות לאורך זמן סביר, וכן שהוא עומד מאחוריה ומקיים אותה תמיד (לא מובן מאליו. קל להבטיח… קשה יותר לקיים)

לסיכום, בבחירת ספק לציוד מעבדה, חשוב לקחת בחשבון את איכות המוצרים, האמינות שלהם לאורך זמן, המקצוענות והיושרה של הספק והיחס האישי, והמחויבות הבלתי מתפשרת שלו לשירות ברמה מקצועית גבוהה.

בלבוטל, אנחנו מאמינים בשילוב כל האלמנטים, ומתעקשים על איכות, שירותיות ומקצועיות יוצאות דופן. עם מכשור וציוד מעבדתי מעולה, שיבחר בהתאמה לצרכים שלכם ועם תמיכה מקצועית בכל שלב. 

אנו בלבוטל מאמינים כי הנכס היקר ביותר שלנו הוא האנשים שלנו.

אנו בוחרים את העובדים שלנו בהתבסס בעיקר על האישיות שלהם. אתם תיווכחו בקלות שלא היינו צריכים להתפשר על המקצועיות שלהם. בכל שיחה עם לבוטל, תמיד תקבלו מענה אישי וידידותי, מוזמנים ליצור איתנו קשר לכל שאלה או בירור.

להצעת מחיר למוצר זה
אנא מלאו את הפרטים שלכם:

דילוג לתוכן